Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Вітаємо!!! |
|
|
Свята та події |
|
|
Фото з галереї |
|
|
Новини освіти |
|
|
Календар |
|
|
Наше опитування |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Block title |
Сьогодні іменниників немає
|
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 132 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 » |
Проект евалюації шкільної програми виховання Лімнянського НВК Турківського району
Предмет дослідження: Формування в учнів 9-11 класів Лімнянського НВК Турківського району Львівської області професійної спрямованості особистості , як основи професійного самовизначення
Цілі дослідження:
-зібрати інформацію про потреби (проблеми і очікування) шкільної спільноти в ділянці профорієнтаційної роботи.
-оцінити плани та проведені навчальні і виховні справи на відповідність потребам шкільної спільноти і вимогам нормативних документів, при потребі, відкоригувати плани класних керівників та шкільну програму виховання.
-виявити ставлення учнів та батьків, місцевої громади до організації спільної профорієнтаційної роботи
-виявити проблеми та підвищити ефективність технологій проведення профорієнтаційної роботи з випускниками та методичного супроводу учнів школи з питань свідомого вибору професії.
-виявити проблеми та спланувати підвищення професійної майстерності педагогічних працівників школи з даного питання
-поглибити співпрацю школи із працівниками центру зайнятості,представниками різних типів професій
- |
Виховна програма Лімнянського НВК на 2013 – 2016 р.р.
Вступ
Мета виховної роботи – набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в молоді особистісних рис громадянина української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо – естетичної, трудової, екологічної культури. Втілення виховної проблеми «Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал, забезпечення національного змісту виховного процесу» дає можливість досягти поставлених завдань. Координаційною ланкою в цьому процесі стала методична кафедра класних керівників, які протягом 2010-2013н.р. працювали над виховною проблемою школи «Створення цілісної моделі виховної системи навчального закладу на основі громадянських та загальнолюдських цінностей з метою виховання самостійності та творчості школярів». |
Планування евалюації формування національної свідомості та самосвідомості учнів у виховній системі Турківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Етапи процесу планування
|
Предмет (ділянки) евалюації
|
Що хочемо досліджувати?
- Стан формування національної свідомості та самосвідомості учнів у школі;
- співпрацю в підрозділах школи
|
Мотивування евалюації
|
- Чому має служити наше оцінювання?
Оцінити роботу педколективу у ділянці формування національної свідомості та самосвідомості школярів для виявлення досягнень та прорахунків з метою їх подальшого усунення.
- Котрі підрозділи досліджуватимемо?
Роботу вчителів-предметників, вчителів початкових класів, класних керівників, керівників гуртків у даному напрямі.
- Який вид оцінювання виберемо?
Спостереження, перевірка документації, бесіди, перегляд відеоматеріалів, анкетування, опитування, відвідування уроків та виховних заходів, аналіз результатів олімпіад, турнірів, конкурсів, змагань.
|
|
Виховна програма Турківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 на 2013-2016 р.р.
Місія школи:
«Не споглядати й говорити, а вершити і творити»
Шкільна програма виховання розроблена на основі:
- Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року»
- Указу президента України № 344 від 25 червня 2013 р. «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року»
3. Наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011, №1243 «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
4. Основних орієнтирів національного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини, схвалених колегією головного управління освіти і науки Львівської ОДА. Наказ №880 від 17.11.2010 р.
5. Листа міністерства освіти і науки України № 1/9 – 480 від 8 липня 2013 р. «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013-2014 н.р.»
- Програми розвитку освіти Львівщини на 2013-2016 рр..
- Наказу Департаменту з питань освіти, науки, сім`ї та молоді Львівської ОДА від 14.03.2013 р. №110 «Про розроблення виховних програм ЗНЗ області на 2013-2016 р.р.»
- Очікувань учнів, вивченні думок дітей про свій клас, школу, про те, як покращити шкільне життя.
- Очікувань батьків, відображених у анкетуванні «Ви та ваші діти», моніторингах довіри у стосунках між батьками і дітьми, батьками та школою.
- Прагнення вчителів створити умови для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, виховання розвинутої творчої особистості – громадянина держави Україна.
|
Планування евалюації виховної програми в розділі правовиховної та превентивної роботи.
|
Історія*
Програми
для загальноосвітніх навчальних закладів
5—9 класи
Пояснювальна записка
Загальна характеристика предмета.
Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Історія допомагає школярам ідентифікувати себе як громадян України, усвідомлювати складність зв’язку сьогодення з минулим, сприймати культурне розмаїття суспільств, підготуватися до життя в складному сучасному світ. |
Програма виховної роботи Явірсько ї ЗОШ І-ІІІ ст.
на 2013-2016 навчальні роки
Головна мета виховної роботи Явірської ЗОШ І-ІІІ ступенів :
набуття учнями ключових життєвих компетенцій та їх подальший розвиток.
Основні принципи організації виховного простору Явірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
1.Створення можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня.
2.Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань,вироблення колективної та індивідуальної програми участі у виховному просторі.
3.Виховання особистісних якостей учня:його здібностей,досвіду,рівня знань,стилю життя тощо.
4.Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховному просторі.
5.Визнання права учня на власну оцінку своєї і чужої діяльності.
6.Обовязковий самоаналіз та самооцінка учнем результатів власної участі у виховному просторі. |
Проект самооцінювання шкільної програми виховання Жукотинської ЗОШ І-ІІ
ЗМІСТ
- Проект самооцінювання шкільної програми виховання:
а) Мета проекту;
б) Цілі проекту;
в) Ключові запитання.
2. Планування евалюації (етапи проекту планування).
3. Структурна основа проекту.
4. Звіт про оцінювання (евалюації):
а) Мета оцінювання;
б) Цілі оцінювання;
в) Опис предмету досліджень;
г) Аналіз результатів.
5. Висновки.
6. Рекомендації.
7. Висновки |
Виховна програма Жукотинської ЗОШ І – ІІст. |
Структурна основа
проекту евалюації шкільної програми
виховання з напрямку правового виховання у
Завадівському НВК Турківського району
Мета: дослідити стан правовиховної роботи педагога –організатора, класних керівників, , з метою виявлення досягнень в даній ділянці роботи та прорахунків з
метою їх подальшого усунення. |
|
|