Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Вітаємо!!! |
|
|
Свята та події |
|
|
Фото з галереї |
|
|
Новини освіти |
|
|
Календар |
|
|
Наше опитування |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Block title |
Сьогодні іменниників немає
|
|
|
У категорії матеріалів: 70 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
роект оцінювання формування національної свідомості та самосвідомості учнів у навчально-виховній системі
Турківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Мета:
- Продовжити оцінювання ефективності виховної роботи у ділянці формування національної свідомості та самосвідомості учнів;
- отримати нові висновки, корисні для подальшого планування виховної діяльності.
Ключові запитання:
- Наскільки досягнуті результати формування національної свідомості учнів відповідають очікуваним?
- Чи сприятливі шкільні умови для формування національної свідомості та самосвідомості учнів?
- Що зроблено для досягнення гармонії школи, сім’ї, громади у питанні формування національної свідомості та самосвідомості школярів?
Звіт
про результати евалюації |
Мета: провести оцінювання поведінки та позиції класних керівників 5-9 класів стосовно учнів.
Ключові запитання:
1.Наскільки ефективною є співпраця класних керівників з учнями.
2.Визначити ставлення класних керівників до учнів та учнів до своїх керівників. |
ЦІНЮЮЧИЙ ЗВІТ ЕВАЛЮАЦІЇ ВИХОВНОЇ ПРОГРАМИ ШУМ’ЯЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗМІС
Предмет оцінки: стан національно-патріотичного напрямку виховання в школі.
Мотивація:
- Показати свої досягнення в національно-патріотичному напрямі виховання;
- Показати роботу класних керівників, вчителів-предметників, педагога-організатора в даному напрямі виховання;
- Самооцінювання .
Цілі евалюації: |
План
Вступ
- Предмет та мета оцінювання
- Стислий опис методики дослідження
- Аналіз результатів дослідження
- Висновки та пропозиції
|
Проект евалюації шкільної програми виховання Боберківського НВК Турківського району
Предмет дослідження: Виховні справи національно - патріотичного напрямку в 8-11 класах
Цілі дослідження:
- зібрати інформацію про стан національного виховання .
- оцінити плани та проведені навчальні і виховні справи на відповідність потребам шкільної спільноти і вимогам нормативних документів, при потребі, відкоригувати плани класних керівників та шкільну програму виховання.
- виявити ставлення учнів та батьків до організації національного виховання
- виявити проблеми у роботі з даного напрямку та знайти методи розв’язання проблем;
|
Виховна програма Нижньовисоцького НВК |
Підготувала: Козловська В.В. завідуюча бібліотекою ТурківськогоНВК ЗНЗ І – ІІІ ст. |
Презентація : «У гості до казки»
Автор роботи : бібліотекар Завадівського НВК Кольганович Ольга Орестівна |
Проведення Всеукраїнського місячника шкільної бібліотеки Верхньовисоцького НВК під гаслом“Шкільна бібліотека – стратегічний партнер освіти.
Підготовила: зав. бібліотекою Шепіда Катерина Михайлівна |
Вступ
В Бітлянському НВК на даний час навчається 145 учнів. Основним завданням школи є навчання та виховання фізично здорової та всебічно розвиненої особистості учня. Багато учнів нашої школи успішно виконують це завдання. Також із цим завданням є завдання забезпечити формування стійкої позитивної спрямованості кожної особистості, орієнтуючи її на справу, спілкування, виховання гуманістичних ідеалів та моральних принципів. Всю виховну роботу планувала на основі »Виховної програми виховання на 2013-2016н.р.» та «Основних орієнтирів виховання для учнів 1-11 класів». Всю свою виховну роботу сплановую у таких планах: |
|
|