Каталог статей
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
ПМПК [1]
Рада РМК [0]
План роботи методистів РМК [0]
Методичні рекомендації [0]
Пошуково-дослідницька робота [0]
Колегія в.о. [0]
Розпорядження [0]
Листи [0]
Державні закупівлі [1]
Учнівське самоврядування [0]
Шкільні проекти [6]
Психолого-педагогічна консультація [0]
Навчальні досягнення [1]
Рівень вихованості [2]
Рейтинг ЗНЗ [0]
Програма "Обдаровані діти" [1]
200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка [1]
ДПА і ЗНО [1]
Оздоровлення [0]
Програма розвитку системи освіти [1]
Новини [134]
НАКАЗИ [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Статті » Рівень вихованості

ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЙТИНГОВУ ОЦІНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ

              ПОЛОЖЕННЯ  ПРО РЕЙТИНГОВУ ОЦІНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ

  1. Загальні положення
  1. Рейтингова система оцінки організації та результативності діяльності загальноосвітніх навчально-виховних закладів Турківського  району  – це система кількісної оцінки якості управлінської, навчально-виховної, методичної, адміністративно-господарської, фінансової, виконавської дисципліни  навчальних закладів усіх типів та форм власності, які підпорядковані відділу освіти.
  2. Рейтингова оцінка діяльності навчальних закладів визначає місце навчального закладу відповідно до кожного показника та за всіма показниками в цілому.
  3. Рейтинг дає можливість:
  4. виявити реальний стан організації та ефективності здійснення навчально-виховного процесу;
  • визначити ефективність управління навчальними закладами;
  • розробляти систему та підвищувати ефективність зовнішньої відповідальності керівників навчально-виховних закладів перед замовниками освіти;
  • ефективно впроваджувати щорічну обов’язкову звітність керівників перед громадськістю;
  • досліджувати ефективність роботи ЗНЗ за декілька років за різними показниками в динаміці;
  • якість підготовки до проведення атестаційної експертизи навчальних закладів;
  • визначати вплив одних навчальних закладів на інші;
  • попередньо визначати опорні навчальні заклади з певних питань;
  • об’єктивно проводити моральне та матеріальне стимулювання роботи навчальних закладів у цілому та окремих працівників;
  • приймати відповідні управлінські рішення щодо удосконалення управління якістю освіти на рівні як окремих навчальних закладів, так і району в цілому, вносити корективи в програму розвитку освіти району.
  1. Мета, завдання і принципи
  1. Метою запровадження рейтингової оцінки діяльності загальноосвітніх навчальних закладів району є безперервне відстеження окремих показників розвитку освітньої галузі (результатів управлінської та педагогічної діяльності), своєчасна корекція роботи з урахуванням прогнозованого розвитку освіти в регіоні як в цілому, так і в окремих навчальних закладах, створення атмосфери конкуренції між навчальними закладами, підвищення ролі громадськості в управлінні закладом, вироблення системи зовнішньої відповідальності керівників навчальних закладів з обов’язковою звітністю про свою діяльність перед замовниками освіти. У кінцевому підсумку рейтингова оцінка ефективності діяльності загальноосвітніх навчальних закладів стимулюватиме підвищення результативності управлінської та педагогічної діяльності.
  2. Основними завданнями рейтингу є:
    • покращення якості організації навчально-виховного процесу в закладах  освіти;
    • підвищення результативності навчально-виховного процесу;
    • підвищення ефективності управлінської діяльності, покращення виконавської дисципліни адміністрацій навчальних закладів;
    • зростання творчої активності педагогічних колективів;
    • залучення громадськості до розробки освітньої політики в регіоні;
    • посилення ролі державно-громадської форми управління навчальними закладами шляхом громадського обговорення результатів рейтингу;
    • об’єктивне моральне та матеріальне стимулювання роботи як цілих педагогічних колективів, так і окремих педагогічних та управлінських працівників зокрема;
  3. Рейтинг діяльності навчальних закладів здійснюється на основі принципів демократизму, науковості, об’єктивності, колегіальності, гласності.
  1. Учасники рейтингу
  1. Учасниками рейтингу є загальноосвітні навчальні заклади, які підпорядковуються відділу освіти.
  2. За окремими показниками рейтингова оцінка діяльності навчальних закладів здійснюється для кожного типу навчального закладу окремо ( або за всіма показниками).
  1. Показники, критерії оцінювання та форми запису результатів рейтингу
  1. Показники, критерії оцінювання та форма запису результатів визначаються відповідно до додатків 1-14.
  2. Пріоритетними у визначенні рейтингу навчальних закладів є:
  • результативність навчально-виховного процесу за наслідками контролю відділу освіти впродовж навчального року;
  • результати участі учнів в олімпіадах, різноманітних конкурсах, змаганнях різних напрямків та рівнів;
  • результати участі педагогів у науково-методичній роботі на різних рівнях;
  • зміцнення навчально-матеріальної бази викладання навчальних предметів, забезпечення оптимальних умов функціонування школи.
  1. Підведення підсумків та заохочення педагогічних колективів за результатами рейтингу

5.1.  За результатами рейтингового оцінювання, яке проводиться за окремими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.02 №1298 «Про оплату праці працівників на основі єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» може здійснюватися матеріальне заохочення керівників навчальних закладів у розмірі 10-30 % від посадового окладу в межах затвердженого кошторису, при наявності фінансування.

5.2. За окремими результатами рейтингу можливе одноразове як моральне, так і матеріальне заохочення. За цим показником можуть визначатися базові навчальні заклади з окремих питань.

5.3. За результатами підсумкової рейтингової оцінки діяльності навчальних закладів за рік видається наказ по відділу освіти та перед початком навчального року (на серпневій районній конференції) проводиться нагородження закладів.

Категорія: Рівень вихованості | Додав: turka20 (21.10.2014)
Переглядів: 699 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz