Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Виховні програми

Проект евалюації шкільної програми виховання Хащівської ЗОШ І-ІІ ст.
09.10.2014, 10:33

 

Проект евалюації шкільної програми виховання

Хащівської ЗОШ І-ІІ ст.

 

Мета:

  1. Показати свої досягнення в національно-патріотичному напрямку виховання;
  2. Проаналізувати роботу класних керівників, вчителів-предметників, педагога-організатора в даному напрямку виховання;
  3. самооцінювання.

 

 Дослідницькі(пізнавальні) цілі

Зібрати інформацію про:

  • стан національно-патріотичного виховання в школі;
  • оцінити свої досягнення;
  • виявити слабкі та сильні сторони даного напрямку виховання в школі.

Практичні цілі

  • поділитися досвідом в національно-патріотичному напрямку виховання;
  • усунути недоліки в роботі;
  • покращити форми і методи роботи в даному напрямку виховання.

 

                                                          Ключові запитання:

  1. Наскільки проведені виховні заходи з національно-патріотичного напрямку виховання відповідають очікуванню учнів, батьків, вчителів, громади села.
  2. Наскільки добре запланована робота класних керівників, педагога-організатора, вчителів - предметників у забезпечені національно-патріотичного виховання учнів школи.
  3. Наскільки проведені уроки та виховні заходи сприяли інтелектуальному розвитку та формуванню навичок національно-патріотичної вихованості учнів.

 

 

Ділянки евалюації

 

 

Критерії оцінки

Номери ключових запитань

Методи дослідження

Джерела інформації

Інструменти

Відповідальні особи

Дати проведення

Загальношкільні

виховні справи

національно – патріотичного виховання

Корисність проведених виховних справ для учнів.

 

1

Аналіз планів роботи педагога-організатора, планів роботи учнівського самоврядування з національно-патріотичного виховання.

Виховна програма школи, плани роботи педагога-організатора, учнівського самоврядування.

Аналіз документації.

ЗНВР, педагог-організатор, члени учнівського самоврядування.

02.04.

Робота класних керівників з національно  – патріотичного виховання

Ефективність проведених виховних заходів класними керівниками.

 

2

Аналіз планів роботи (програм класних керівників); анкетування учнів, батьків, громади села.

 

Учні, батьки, громада села, виховна програма школи, плани роботи класних керівників.

 

Анкети для учнів, батьків, громади села.

ЗНВР , класні керівники, класоводи.

 

03.04.

Робота вчителів - предметників

Роль виховного потенціалу уроків в підвищенні якості стану національно-патріотичного напрямку виховання школи

2

Аналіз відвіданих уроків, позакласних заходів, анкетування вчителів,

опитування учнів.

Плани-конспекти уроків, позакласні заходи, анкети

Анкети для учнів, есе для учнів початкових класів.

ЗНВР, вчителі-предметники

03.04.

Вихованість учнів.

Формування навичок національно-патріотичної вихованості учнів.

 

3

Анкетування та тестування учнів, спостереження за поведінкою учнів на перервах, під час проведення шкільних публічних акцій, виховних годин, позакласних заходів.

Учні.

Анкети, тести, щоденники спостережень.

ЗНВР, класні керівники, педагог-організатор.

04.04.

 

 

 

Категорія: Виховні програми | Додав: turka20
Переглядів: 1430 | Завантажень: 89 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz