Проект евалюації шкільної програми виховання
Хащівської ЗОШ І-ІІ ст.
Мета:
- Показати свої досягнення в національно-патріотичному напрямку виховання;
- Проаналізувати роботу класних керівників, вчителів-предметників, педагога-організатора в даному напрямку виховання;
- самооцінювання.
Дослідницькі(пізнавальні) цілі
Зібрати інформацію про:
- стан національно-патріотичного виховання в школі;
- оцінити свої досягнення;
- виявити слабкі та сильні сторони даного напрямку виховання в школі.
Практичні цілі
- поділитися досвідом в національно-патріотичному напрямку виховання;
- усунути недоліки в роботі;
- покращити форми і методи роботи в даному напрямку виховання.
Ключові запитання:
- Наскільки проведені виховні заходи з національно-патріотичного напрямку виховання відповідають очікуванню учнів, батьків, вчителів, громади села.
- Наскільки добре запланована робота класних керівників, педагога-організатора, вчителів - предметників у забезпечені національно-патріотичного виховання учнів школи.
- Наскільки проведені уроки та виховні заходи сприяли інтелектуальному розвитку та формуванню навичок національно-патріотичної вихованості учнів.
Ділянки евалюації
|
Критерії оцінки
|
Номери ключових запитань
|
Методи дослідження
|
Джерела інформації
|
Інструменти
|
Відповідальні особи
|
Дати проведення
|
Загальношкільні
виховні справи
національно – патріотичного виховання
|
Корисність проведених виховних справ для учнів.
|
1
|
Аналіз планів роботи педагога-організатора, планів роботи учнівського самоврядування з національно-патріотичного виховання.
|
Виховна програма школи, плани роботи педагога-організатора, учнівського самоврядування.
|
Аналіз документації.
|
ЗНВР, педагог-організатор, члени учнівського самоврядування.
|
02.04.
|
Робота класних керівників з національно – патріотичного виховання
|
Ефективність проведених виховних заходів класними керівниками.
|
2
|
Аналіз планів роботи (програм класних керівників); анкетування учнів, батьків, громади села.
|
Учні, батьки, громада села, виховна програма школи, плани роботи класних керівників.
|
Анкети для учнів, батьків, громади села.
|
ЗНВР , класні керівники, класоводи.
|
03.04.
|
Робота вчителів - предметників
|
Роль виховного потенціалу уроків в підвищенні якості стану національно-патріотичного напрямку виховання школи
|
2
|
Аналіз відвіданих уроків, позакласних заходів, анкетування вчителів,
опитування учнів.
|
Плани-конспекти уроків, позакласні заходи, анкети
|
Анкети для учнів, есе для учнів початкових класів.
|
ЗНВР, вчителі-предметники
|
03.04.
|
Вихованість учнів.
|
Формування навичок національно-патріотичної вихованості учнів.
|
3
|
Анкетування та тестування учнів, спостереження за поведінкою учнів на перервах, під час проведення шкільних публічних акцій, виховних годин, позакласних заходів.
|
Учні.
|
Анкети, тести, щоденники спостережень.
|
ЗНВР, класні керівники, педагог-організатор.
|
04.04.
|
|