Оцінюючий звіт евалюації виховної програми Турківського НВК №1
Зміст
Ділянка оцінки: Виховні справи правового напрямку в 6-9 класах у 2013-2014 н. р.
Мотивація: 1. Поділитися кращим досвідом класного керівника з даного напрямку.
2. Виявити і подолати проблеми, які виникають у класних керівників під час реалізації завдань з даного напрямку.
3. Дослідити роботу класних керівників у таких ділянках роботи:
а. Співпраця з батьками
б. Позакласні заходи та години правового спілкування
в. Міжособистісні стосунки
г. Проведена самооцінка роботи класних керівників та проведено зовнішнє оцінювання роботи класного керівника з даного напрямку.
Цілі евалюації:
1. Отримувати інформацію щодо забезпечення класними колективами визначених завдань шкільної програми.
2. Отримати результати спільної роботи класних керівників з учнівськими та батьківськими колективами з даного напрямку.
3. Виявити проблеми, які з’явилися під час реалізації визначених завдань шкільної програми
4. Використати результати евалюації для внесення зміни в шкільну програму з даного напрямку.
Час реалізації дослідження та терміни використання результатів:
1. Підготовка до дослідження тривала з 1.11.2013 р. по 30.12.2013р
2. Саме дослідження тривало з 15.02.2014р. по 15.03.2014р
3. Зібрані дані були опрацьовані до 28.04.2014
4. результати дослідження будуть використані у наступному навчальному році
- Ключове запитання:
На скільки плани класних керівників забезпечують виконання завдань шкільної програми?
*Аналіз планів роботи (програм ) класних керівників
Критерії оцінки: Відповідність завдань та заходів у планах роботи класних керівників, шкільній виховній програмі.
Розглядалися зазначені у шкільній програмі виховання, а також названі класними керівниками та зазначені у їх планах (програмах) роботи конкретні завдання виховання з правового напрямку.
Виявили наступне:
- підчас складання плану виховної роботи класного керівника враховували рівень виховної дії, залучення до шкільної виховної програми учнів та батьків.
- у своїх планах роботи класні керівники розробили систему заходів для об ‘єднання зусиль школи та батьків по вихованню учнів, для залучення батьків виховних справ.
- класні керівники запланували різноманітні форми роботи з правового напрямку.
Завдання та зазоди розроблені класними керівниками відповідають шкільній виховній програмі.
Плани роботи класних керівників повністю забезпечують виконання завдань шкільної програми.
2. Ключове запитання:
На скільки практичні форми співпраці класних керівників і батьків забезпечують правове виховання?
*Анкета (для батьків)
*Інтерв’ю (з членами батьківського комітету)
Критерії оцінки:
Відповідність виховних справ правового напрямку, що проводяться у школі, потребам батьків.
Розглядалися визначені батьками під час анкетування та в ході інтерв’ю потреби щодо обраних ними орієнтовних цілей виховання та відзначені більшістю батьками сплановані класними керівниками заходи.
Результати анкетування:
Чи з задоволенням ходить до школи Ваша дитина?
Більшість батьків відповіло: так.
Як часто ви підтримуєте стосунки зі школою?
Більшість батьків відповіло: один раз на місяць.
Як Ви оцінюєте організацію виховної роботи школи?
Більшість батьків відповіло: добре
Чи з задоволенням Ваша дитина бере участь у позакласних заходах правового спрямування, які проводяться у школі?
Більшість батьків відповіло: так.
Як Ви характеризуєте відносини між учнями та вчителями?
Більшість батьків відповіло: добрі, довірливі.
Чи почувається Ваша дитина зручно у класі?
Більшість батьків відповіло: так.
Як часто проводяться у школі заходи правового спрямування?
Більшість батьків відповіло: раз на місяць
Які з якостей, на Вашу думку, найкраще характеризують стиль відносин класного керівника з учнями?
Більшість батьків відповіло: добрі
Якими повинні бути, на Вашу думку, функції класного керівника?
Більшість батьків відповіло: порадника.
Чи задовольняють інтереси Ваших дітей заходи, які проводяться у вашому класі?
Більшість батьків відповіло: так.
Які форми спілкування з батьками використовує класний керівник?
Більшість батьків відповіло: індивідуальні бесіди,відвідування виховних заходів.
Які заходи найчастіше проводяться у вашому класі?
Більшість батьків відповіло: свята, бесіди.
Які, на Вашу думку, моральні цінності повинен виховувати у Ваших дітей класний керівник?
Більшість батьків відповіло: почуття відповідальності
Виховні справи правового напрямку, що проводяться у школі відповідають потребам батькам.
Практичні форми співпраці класних керівників і батьків забезпечують правовевиховання.
3. Ключове запитання:
На скільки організація виховних справ відповідає очікуванню учнів?
- Анкета (для учнів)
- Спостереження (за поведінкою учнів під час відкритих заходів)
Критерії оцінки:
Методи та прийоми виховання, які використовує класний керівник до потреб учнів.
Розглядалися відзначені більшістю учнів сплановані класним керівником заходи під час анкетування та участь дітей у виховних справах (спостереження).
Результати анкетування:
З яким настроєм ви йдете до школи?
Більшість учнів відповіло: з гарним
Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?
Більшість учнів відповіло: порадника - наставника.
Чи можна сказати, що класний керівник ставиться до учнів з теплотою та повагою?
Більшість учнів відповіло: так.
Хто для вас є прикладом для наслідування?
Більшість учнів відповіло: батьки, класний керівник.
Які моральні цінності виховує у вас класний керівник?
Більшість учнів відповіло: почуття відповідальності
Чи приймаєте активну участь у плануванні виховної роботи класу?
Більшість учнів відповіло: так.
Яким чином ви берете участь у житті класу?
Більшість учнів відповіло: беру участь в організації та проведенні свят.
Як часто проводяться у вашому класі позакласні заходи правового спрямування?
Більшість учнів відповіло: кожного місяця
Чим ці заходи цікаві та корисні?
Більшість учнів відповіло: допомагають краще вивчити права та обов’язки людини
Чи відповідають вашим здібностям та інтересам заходи, які проводяться у вашому класі?
Більшість учнів відповіло: так.
Чи спрямовані ці заходи на вивчення прав людини
Більшість учнів відповіло: так.
З якої причини ви берете участь у виховних справах?
Більшість учнів відповіло: для набуття певного досвіду, в мене є творчі здібності.
Які заходи найчастіше проводяться у вашому класі?
Більшість учнів відповіло: вечори, бесіди, брейн - ринги
Методи та прийоми, які використовує класний керівник адаптовані до потреб учнів.
- Анкета (тести для учнів)
Критерії оцінки:
Корисність (потрібність) проведених виховних справ для учнів.
Розглядалися: отримані учнями знання з правового напрямку виховання;
Результати анкетування (тести):
Учні показали добрі знання по вивченні правил та норм поведінки, показали свою обізнаність в розумінні правил взаємодії людей в колективі, участі в учнівському самоврядуванні, житті школи.
4.Ключове запитання:
Котрі ділянки роботи класного керівника є найбільш проблемні?
- Інтерв’ю (з класними керівниками)
- Аналіз документів (відгуки батьків та учнів про виховні справи).
Критерії оцінки:
Ефективність проведених виховних заходів.
Кількість та різноманітність виховних справ.
Розглядалися класними керівниками виховні справи, оцінені як цікаві та корисні для них та дітей, справи у яких учні брали активну участь;
- відгуки дітей та батьків про виховні справи.
Результати інтерв’ю (з класними керівниками).
Чи брали ви участь в укладанні шкільної виховної програми.
Класні керівники сумлінно та відповідально відносяться до виконання обов’язків класного керівника.
Класні керівники залучають учнів та батьків до участі у виховних справах.
Ефективними формами роботи з учнями можна вважати:
- колективні творчі справи;
- тренінги;
- учнівські збори;
- години спілкування;
- різноманітні акції.
Ефективними формами роботи з батьками можна вважати:
- батьківські збори;
- батьківський всеобуч;
- спільні виховні справи;
- індивідуальні бесіди.
Проведені виховні заходи є ефективними для учнів та батьків, виправдовують сподівання класних керівників.
У школі проводяться різні виховні справи правового спрямування.
Одержувачі результатів евалюації:
Інформацію про результати оцінювання виховних справ правового напрямку одержали:
- директор школи
- заступник з виховної роботи
- батьки
- учнівський актив
- класні керівники
- педагог - організатор
|