Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Виховні програми

Оцінюючий звіт евалюації виховної програми Турківського НВК №1
09.10.2014, 14:10

Оцінюючий звіт евалюації виховної програми Турківського НВК №1

Зміст

Ділянка оцінки:    Виховні справи правового  напрямку в 6-9 класах у 2013-2014 н. р.

Мотивація:    1.  Поділитися кращим досвідом класного керівника  з даного напрямку.

                         2. Виявити і подолати проблеми, які виникають  у класних керівників  під час реалізації  завдань з даного напрямку.

                         3. Дослідити роботу  класних керівників  у таких  ділянках роботи:

                                   а. Співпраця з батьками

                                   б. Позакласні заходи та години правового спілкування

                                   в. Міжособистісні стосунки

                                   г. Проведена самооцінка роботи класних керівників  та проведено зовнішнє оцінювання роботи класного керівника  з даного напрямку.

Цілі евалюації:

               1. Отримувати інформацію щодо забезпечення   класними колективами  визначених завдань шкільної програми.

               2. Отримати результати спільної роботи  класних керівників  з учнівськими та батьківськими колективами з даного напрямку.

               3. Виявити проблеми, які з’явилися під час реалізації визначених завдань шкільної програми

                4. Використати результати евалюації для внесення зміни в шкільну програму з даного напрямку.

Час реалізації дослідження та терміни використання результатів:

             1. Підготовка до дослідження тривала з 1.11.2013 р. по 30.12.2013р

             2. Саме дослідження тривало з 15.02.2014р. по 15.03.2014р

             3. Зібрані дані були опрацьовані до 28.04.2014

             4. результати дослідження будуть використані у наступному навчальному році

 

  1. Ключове запитання:

На скільки плани класних керівників  забезпечують виконання завдань шкільної програми?

*Аналіз планів роботи (програм )   класних керівників   

Критерії оцінки: Відповідність завдань та заходів у планах роботи  класних керівників, шкільній виховній програмі.

Розглядалися зазначені у шкільній програмі виховання, а також названі класними керівниками  та зазначені у їх планах (програмах) роботи конкретні завдання виховання з правового  напрямку.

Виявили наступне:

-  підчас складання плану виховної роботи класного керівника враховували рівень виховної дії, залучення до шкільної виховної програми учнів та батьків.

-  у своїх планах роботи класні керівники розробили систему заходів для об ‘єднання зусиль школи та батьків  по вихованню учнів, для залучення батьків виховних справ.

-  класні керівники  запланували різноманітні форми роботи з правового  напрямку.

Завдання та зазоди розроблені класними керівниками  відповідають шкільній виховній програмі.

 

Плани роботи класних керівників  повністю забезпечують виконання завдань шкільної програми.

2. Ключове запитання:

На скільки практичні форми співпраці класних керівників  і батьків забезпечують правове              виховання?

*Анкета (для батьків)

*Інтерв’ю (з членами батьківського комітету)

Критерії оцінки:

Відповідність виховних справ  правового напрямку, що проводяться у школі, потребам батьків.

Розглядалися визначені батьками під час анкетування та в ході інтерв’ю потреби  щодо обраних ними орієнтовних цілей виховання та відзначені більшістю батьками сплановані класними керівниками  заходи.

 Результати анкетування:

Чи з задоволенням ходить до школи Ваша дитина?

Більшість батьків відповіло:  так.

Як часто ви підтримуєте стосунки зі школою?

Більшість батьків відповіло:  один раз на місяць.

Як Ви оцінюєте організацію виховної роботи школи?

Більшість батьків відповіло: добре

Чи з задоволенням Ваша дитина бере участь у позакласних заходах правового  спрямування, які проводяться у школі?

Більшість батьків відповіло:  так.

Як Ви характеризуєте відносини між учнями та вчителями?

Більшість батьків відповіло:  добрі, довірливі.

Чи почувається Ваша дитина зручно у класі?

Більшість батьків відповіло:  так.

Як часто проводяться у школі заходи правового спрямування?

Більшість батьків відповіло:  раз на місяць

Які з якостей, на Вашу думку, найкраще характеризують стиль відносин класного керівника з учнями?

Більшість батьків відповіло: добрі 

Якими повинні бути, на Вашу думку, функції класного керівника?

Більшість батьків відповіло:  порадника.

Чи задовольняють інтереси Ваших дітей заходи, які проводяться у вашому класі?

Більшість батьків відповіло:  так.

Які форми спілкування з батьками використовує класний керівник?

Більшість батьків відповіло:  індивідуальні бесіди,відвідування виховних заходів.

Які заходи найчастіше проводяться у вашому класі?

Більшість батьків відповіло: свята, бесіди.

Які, на Вашу думку,  моральні цінності повинен виховувати у Ваших дітей класний керівник?

Більшість батьків відповіло: почуття відповідальності

 

        Виховні справи правового  напрямку, що проводяться у школі відповідають потребам батькам.

Практичні форми співпраці класних керівників і батьків забезпечують  правовевиховання.

3. Ключове запитання:

На скільки організація виховних справ відповідає очікуванню учнів?

- Анкета  (для учнів)

- Спостереження (за поведінкою учнів під час відкритих заходів)

Критерії оцінки:

Методи та прийоми  виховання, які використовує класний керівник  до потреб учнів.

Розглядалися відзначені більшістю учнів сплановані класним керівником заходи під час анкетування та участь дітей у виховних справах (спостереження).

Результати анкетування:

З яким настроєм ви йдете до школи?

Більшість учнів відповіло:  з гарним

Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?

Більшість учнів відповіло:  порадника - наставника.

Чи можна сказати, що класний керівник ставиться до учнів з теплотою та повагою?

Більшість учнів відповіло:  так.

Хто для вас є прикладом для наслідування?

Більшість учнів відповіло:  батьки, класний керівник.

Які моральні цінності виховує у вас класний керівник?

Більшість учнів відповіло: почуття відповідальності 

Чи приймаєте активну участь у плануванні виховної роботи  класу?

Більшість  учнів відповіло:  так.

Яким чином ви берете участь у житті класу?

Більшість учнів відповіло:  беру участь в організації та проведенні свят.

Як часто проводяться у вашому класі позакласні заходи правового спрямування?

Більшість учнів відповіло:  кожного місяця

Чим ці заходи цікаві та корисні?

Більшість учнів відповіло:  допомагають краще вивчити права та обов’язки людини

Чи відповідають вашим здібностям та інтересам заходи, які проводяться у вашому класі?

Більшість учнів відповіло:  так.

Чи спрямовані ці заходи на вивчення прав людини

Більшість учнів відповіло:  так.

З якої причини ви берете участь у виховних справах?

Більшість учнів відповіло:  для набуття певного досвіду, в мене є творчі здібності.

Які заходи найчастіше проводяться у вашому класі?

Більшість учнів відповіло:  вечори, бесіди, брейн - ринги

 

Методи та прийоми, які використовує класний керівник адаптовані до потреб учнів.

- Анкета (тести для учнів)

Критерії оцінки:

Корисність (потрібність) проведених виховних справ для учнів.

Розглядалися: отримані учнями знання з правового  напрямку виховання;

Результати анкетування (тести):

Учні показали добрі знання по вивченні правил та норм поведінки, показали свою обізнаність в розумінні правил взаємодії людей в колективі, участі в учнівському самоврядуванні, житті школи.

4.Ключове запитання:

Котрі ділянки роботи класного керівника є найбільш проблемні?

- Інтерв’ю (з класними керівниками)

- Аналіз документів (відгуки батьків та учнів про виховні справи).

Критерії оцінки:

Ефективність проведених виховних заходів.

Кількість та різноманітність виховних справ.

Розглядалися класними керівниками виховні справи, оцінені як цікаві та корисні для них та дітей, справи у яких учні брали активну участь;

  • відгуки  дітей та батьків про виховні справи.

Результати інтерв’ю (з класними керівниками).

Чи брали ви участь в укладанні шкільної виховної програми.

Класні керівники сумлінно та відповідально відносяться до виконання обов’язків класного керівника.

Класні керівники залучають учнів та батьків до участі у виховних справах.

Ефективними формами роботи з учнями можна вважати:

- колективні творчі справи;

- тренінги;

- учнівські збори;

- години спілкування;

- різноманітні акції.

Ефективними формами роботи з батьками можна вважати:

-  батьківські збори;

-  батьківський всеобуч;

-  спільні виховні справи;

-  індивідуальні бесіди.

 Проведені виховні заходи є ефективними для учнів та батьків, виправдовують сподівання класних керівників.

У школі проводяться різні виховні справи правового спрямування.

Одержувачі результатів евалюації:

Інформацію про результати оцінювання виховних справ правового напрямку одержали:

  1. директор школи
  2. заступник з виховної роботи
  3. батьки
  4. учнівський актив
  5. класні керівники
  6. педагог - організатор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Виховні програми | Додав: turka20
Переглядів: 695 | Завантажень: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz