Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Програми

Трудове навчання
24.10.2014, 08:56

Трудове навчання  «ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО» Навчальна програма(з варіативними модулями) для  5-9 класів спецiальних загальноосвiтнiх навчальних закладiв для розумово вiдсталих дiтей.

Програма  розроблена   вчителем трудового навчання вищої категорії спеціальної  школи –інтернату № 8                 Шевченківського району м. Києв  Гаврюш Вікторією Олександрівною

 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Особлива роль у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розумового розвитку, відводиться трудовому  навчанню. Але корекційно-розвивальний ефект можливий лише за умови спеціальної організації трудового навчання, тобто якщо воно є корекційно спрямованим. Максимально можливий розвиток може бути досягнуто тільки при дотриманні ряду умов: застосування адекватної програми і методів навчання, що відповідають реальному віковому періоду і реальним можливостям  дітей з вадами розвитку та цілям їх виховання.

Для учнів з відхиленнями в розвитку трудове навчання, як відомо, має первинне значення, оскільки в ході його:

  • відбувається формування пізнавальної діяльності і особи в цілому;
  • підвищується рівень соціальної компетентності;
  • розширюються уявлення про професії;
  • отримуються трудові (професійні) навички, які допоможуть надалі успішно адаптуватися в суспільстві.

В процесі трудового навчання педагогові необхідно враховувати не лише особливості, але і можливості кожного учня. Особливу увагу необхідно приділяти формуванню загальнотрудових умінь у учнів; розвитку особових якостей, які будуть йому потрібні на будь-якому виробництві, у будь-якому колективі.

Зміст програми спрямований на виховання художньої культури школярів, на розвиток їх потенційних можливостей і інтересів до народної творчості, її традицій і спадщини. Залучення дітей і підлітків до навчання народним ремеслам передбачає вирішення проблеми культурної спадкоємності, естетичного, художнього і морального виховання, професійної орієнтації. Різноманітність видів праці забезпечує різнобічну і активну роботу всіх аналізаторів. Тому учням треба дати якомога більшу кількість видів діяльності, щоб сформувати різноплановий досвід.

Існуючі державні програми з трудового навчання для спеціальних (корекційних) шкіл спрямовані на отримання професії випускниками такої школи (столяр, швачка, слюсар). Слід зазначити, що частина дітей, як правило, із складною структурою дефекту, не здатні засвоїти той або інший профіль трудового навчання. Тому, актуальність цієї проблеми і визначила розробку даної Програми, як нового виду трудової діяльності  «Декоративно-ужиткове мистецтво», що дозволяє вирішити ряд соціально значимих завдань трудового навчання дитини з особливими потребами.

Метою програми є: створення додаткової форми освіти учнів для подальшої соціалізації в суспільстві, виховання і розвиток особистості, а також створення умов для розвитку творчого потенціалу дітей з відхиленнями в розвитку.

Для створення цих умов потрібне рішення наступних завдань :

  • прищепити любов і повагу до народної творчості;
  • формувати трудові навички і уміння дітей з вадами розумового розвитку;
  • навчити учнів навичкам і прийомам традиційної та художньої обробки матеріалів різних видів;
  • навчити застосовувати отримані знання і уміння на практиці;
  • виховати працьовитість, ощадливість, акуратність в роботі з матеріалами і інструментами;
  • розвинути у учнів навички екологічної культури;
  • розвинути у учнів самостійність, щоб адаптуватися до соціальних умов.
Категорія: Програми | Додав: turka20
Переглядів: 1736 | Завантажень: 99 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz