Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Програми

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧОГО, 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПА
28.10.2014, 08:53

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧОГО, 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ Математика Підготовчий, 1– 4 класи

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Курс математики початкової школи є складовою навчання і виховання молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату.

Навчання математики виконує низку значущих для розвитку учнів завдань:

– формування математичних знань як важливої невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві,

 – ознайомлення школярів з ідеями і методами математики як універсальної мови техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів та явищ навколишньої дійсності;

– розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати, робити умовиводи за аналогією;

– опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації зазначених цілей та оволодіння іншими шкільними предметами.

Вивчення математики у початковій школі збагачує і систематизує у дітей елементарні уявлення про властивості предметів навколишнього середовища, сприяє накопиченню досвіду практичних дій з множинами, забезпечує оволодіння учнями системою математичних знань, умінь та навичок, необхідних у повсякденному житті, сприяє формуванню уявлень про кількість, число, форму та розмір предметів, формує первинні вміння вимірювати і обчислювати довжину відрізків, периметр геометричних фігур, площу прямокутників тощо, графічні вміння. Вивчення математики створює широкі можливості для розвитку пізнавальних процесів, навичок контролю і самоконтролю, уміння планувати свою роботу, аналізувати навчальну задачу (розчленовувати її на частини, виділяти істотне, з’ясовувати взаємозв’язок частин, продумувати і складати план рішення).

У процесі навчання в учнів формуються вміння знаходити різні способи виконання завдання, порівнювати їх між собою і вибирати з них найраціональніший, створюються сприятливі умови для розвитку умінь чітко висловлювати свої думки і грамотно вести записи під час розв’язування різноманітних задач і вправ, по можливості користуватися вимірювальними та креслярськими інструментами (олівцем, лінійкою, циркулем, косинцем).

Важливе значення при навчанні учнів із порушеннями опорно-рухового апарату надається предметно-практичній діяльності, яка забезпечує наочну основу для формування математичних понять і створює передумови для застосування математичних знань під час розв’язування практичних задач. На уроках математики у дітей формується науковий світогляд, відбувається розвиток пізнавальних здібностей, здійснюється підготовка до праці, виховання багатьох цінних рис і якостей особистості.

Категорія: Програми | Додав: turka20
Переглядів: 657 | Завантажень: 61 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz