Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Програми

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧОГО, 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПА
28.10.2014, 08:27

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧОГО, 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ Літературне читання 2– 4 класи

Пояснювальна записка

Курс «Літературне читання» - органічна складова освітньої галузі «Мови і літератури». Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентності, ознайомлення учнів із дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в школі.

Оскільки мовленнєва діяльність - є основним засобом пізнання та комунікації, література - є одним з провідних навчальних предметів у системі підготовки молодшого школяра, що сприяє загальному розвитку, виховання та соціалізації дитини. Успішність вивчення курсу літературного читання, багато в чому, визначає успішність навчання з інших предметів початкової школи. Формування читацьких умінь здійснюється в нерозривній єдності з мовленнєвими. Якщо система читацьких умінь відображає процес сприймання, осмислення твору, то мовленнєві уміння – процес створення власного висловлювання за прочитаним (прослуханим). При цьому діти не копіюють текст-зразок, а використовують для побудови власних висловлювань засоби, аналогічні тим, з якими ознайомились на уроках читання.

Запропонована програма розроблена з урахуванням вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Цілеспрямоване формування читацької діяльності молодших школярів знаходить своє продовження й розвиток в організації самостійної роботи з дитячою книжкою, роботи з інформацією як на спеціально відведених заняттях у класі, так і в позаурочний час.

Формування читацької компетентності учнів здійснюється з використанням міжпредметних зв’язків.

Основою структурування програми є змістові лінії Державного стандарту з читання: Коло читання. Формування й розвиток навички читання. Літературознавча пропедевтика. Досвід читацької діяльності. Робота з дитячою книжкою; робота з інформацією. Розвиток літературно-творчої діяльності учнів на основі прочитаного.

Категорія: Програми | Додав: turka20
Переглядів: 538 | Завантажень: 143 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz