Навчальна програма з образотворчого мистецтва для дітей із затримкою психічного розвитку
підготовчий, 1–4 класи
загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Тематична структура програми
Клас
|
Тематика
курсу
|
Тема
|
Кіл-сть годин
|
Резервний час
|
Підготовчий клас
|
Перші кроки у світ образотворчого мистецва
|
Елементарні основи малюнка.
Зображення основних форм та їх частин на площині та в об'ємі.
Абетка декоративного мистецтва.
|
8
12
12
|
3
|
1-й клас
|
Граматика образотворчого мистецтва
|
Відтворення простих форм лінією, плямою, в об’ємі.
Елементарні засоби компонування простих форм.
Зображення основних форм та їх частин у графіці та живописі.
Цілісність форми у скульптурі та архітектурі.
Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві.
|
8
8
8
4
4
|
3
|
2-й клас
|
Мова образотворчого мистецтва
|
Мова графіки та живопису.
Мова скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва.
Композиційні прийоми у графіці та живописі.
Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві.
|
8
7
9
8
|
3
|
3-й клас
|
У майстернях художників
|
У майстернях графіка та живописця.
У майстернях скульптора, архітектора та народних майстрів.
В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту.
Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр.
|
8
7
9
8
|
3
|
4-й клас
|
Художній образ
в мистецтві
|
Художній образ у графіці, живописі та скульптурі.
Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві та архітектурі.
Образи природи, тварин, людей у мистецтві.
Образ рідного краю в мистецтві.
|
8
7
9
8
|
3
|
|