Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Програми

Для дітей із затримкою психічного розвитку ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА)1-4 класи
24.10.2014, 09:25

іноземна мова (англійська)1-4 класи спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвиткуПрограму підготували: Шапочка К.А.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Трансформаційна стратегія мовної освіти в Україні передбачає удосконалення системи навчання іноземних мов з орієнтацією на затверджені Радою Європи Загальноєвропейські рекомендації. Найбільшою мірою це стосується навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема із затримкою психічного розвитку, оскільки мовні знання й уміння є основним засобом їхнього інтегрування у загальноосвітній простір.

Основною метою навчання іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції, тобто оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Навчання іноземної мови здійснюється в єдності із загальним інтелектуальним розвитком через опосередковану інформаційність і якісну своєрідність функціонування вищих психічних процесів, які, відповідно, зумовлюють мовленнєвий розвиток дитини з особливими потребами, зокрема із затримкою психічного розвитку. Від організаційних засад процесу навчання молодших школярів із ЗПР, його змістового і методичного наповнення, використання особистісно орієнтованого підходу у навчальному процесі залежить не лише якість навчання іноземної мови, а й формування особистості молодшого школяра. 

Категорія: Програми | Додав: turka20
Переглядів: 1877 | Завантажень: 202 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz