Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Нормативно правова база

Про організацію виховної роботи в ЗНЗ та ПНЗ району у 2014-2015 н.р.
18.01.2015, 10:32

ТУРКІВСЬКА  РАЙОННА ДЕРЖАВНА    АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ   ОСВІТИ 

НАКАЗ

від  18 серпня     2014р.          №231

Про організацію виховної роботи

в ЗНЗ та ПНЗ району у 2014-2015  н.р.

Організація виховної роботи у загальноосвітніх навчальних та позашкільних  закладах району регламентуються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», Конвенції прав дитини,  Указами Президента України, Положення про загальноосвітні позашкільні навчальні заклади, «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України» (наказ МОНМіС України №1243 від 31.10.2011), «Основних орієнтирів національного  виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини»(наказ ГУОН №880 від 17.11.2010) та іншими нормативними документами та актами.

Всі вони передбачають можливість інтелектуального, морального, духовного, естетичного і фізичного розвитку особи, що сприяє формуванню знаючої, вмілої та вихованої особистості.

Планування виховної роботи здійснюється відповідно «Виховної програми школи», яка  охоплює всі напрямки виховання, поєднуючи традиційні і нетрадиційні  методи, впроваджуючи інноваційні технології виховання. Згідно рекомендацій щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами  у напрямку виховання, ця робота ведеться в основному  через традиційні колективні (масові, групові) та індивідуальні форми її організації.

Найпоширенішими  колективними формами роботи з педагогами-виховниками в районі є методичне об’єднання,  постійно діючі проблемні семінари,  школи молодого спеціаліста, педагогічні читання, науково-практичні конференції, виставки, конкурси; індивідуальними – наставництво, консультування, взаємовідвідування, самоосвіта та інші. Серед нетрадиційних форм  роботи в минулому навчальному році набули поширення круглі столи, тренінги, фестивалі, конкурси педагогічної майстерності.

Методичні об’єднання (районні) заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників стали ключовою формою організації виховної роботи в навчальних закладах району. На навчальний рік чітко планується робота, яка ведеться переважно у вигляді засідань (3-4 на навчальний рік), семінарів (2 рази), консультацій, взаємовідвідування виховних заходів та інших. Метою проведення методичних об’єднань є ознайомлення заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників із сучасним станом виховання, досягненнями вітчизняної та зарубіжної педагогічної та психологічної науки, перспективним педагогічним досвідом, надання допомоги в опануванні новими формами і методами виховної роботи, удосконалення  управління виховною роботою школи, класних колективів.

Протягом 2013-2014 навчального року було  проведено виїзні практичні семінари заступників директорів з виховної роботи на базі Либохорської ЗОШ І-ІІІ ст., В.Яблунського НВК. Методоб’єднання педагогів-організаторів проводились на базі Матківського НВК, Розлуцької ЗОШ І-ІІ ст., Ясеницького НВК, класних керівників – в школі-інтернаті. Під час засідань методичних об’єднань було розглянуто питання особистісно орієнтованого  виховання, організація здорового способу життя, розвиток обдарованості підлітків, організації учнівського самоврядування. Під час практичних занять практикувалось складання орієнтовних анкет для самоаналізу роботи, для вивчення учнівського колективу, запитів та інтересів учнів, педагогів, батьків, складання орієнтовних планів  роботи, аналіз та самоаналіз виховних заходів.

Яскравою ілюстрацією індивідуального підходу до роботи з дітьми є позашкільна освіта (Будинок дитячої та юнацької творчості, ДЮСШ «Юність»),  зокрема робота з обдарованою учнів­ською молоддю. В останні роки в роботу позашкільних закладів внесено більше визначеності, більше свободи, простору для утвердження себе та свого самовизначення.

Про це  говорять такі обласні заходи, в яких приймав участь район.

  • конкурс кращих програм гуртової роботи;
  • огляд позашкільних закладів, на якому здобули ІІІ місце в області;
  • конкурс майстерності „Джерело творчості серед керівників позашкільних закладів – ІІ  в області.
  • спартакіади школярів

Вже кілька років підряд Будинок дитячої та юнацької творчості  виступає ініціатором і організатором таких  районних  заходів, як  фестивалю „Сурми звитяг”, інтелектуальної гри  „Що? Де? Коли?”, конкурсу „Різдвяні канікули”, фестивалю-огляду драматичних колективів, свята  „Місто дитячих усмішок”,  конкурсу «Великодня писанка» та ін.

В майбутньому слід звернути більше уваги на обговорення виховних заходів, самоаналіз, на розробку методичних рекомендацій з проблем, які  розглядаються на засіданнях методичного об’єднання.

Більше уваги приділяти професійній адаптації молодих заступників директорів з виховної роботи

Протягом 2012-2013 н.р. методичні об’єднання повинні більш ефективно спрямувати свою виховну діяльність, використовуючи інтерактивні методи: методичні мости, посиденьки, ринги, педагогічні турніри, ділові ігри, дебати, моделювання, творчі звіти тощо.

Робота повинна плануватись, виходячи з педагогічної проблеми, і давати високий кінцевий результат, який визначають за допомогою моніторингу вихованості.

Головні напрямки виховної роботи у 2012-2013 н.р.:

  • більше організовувати і надавати допомогу учнівському самоврядуванню, в організації здорового способу життя за допомогою системи роботи клубів та гуртків;
  • забезпечувати системно-цільовий підхід до планування організації виховної роботи;
  • проведення заходів щодо організації відпочинку, дозвілля й попередження правопорушень серед учнівської молоді;
  • забезпечення національної спрямованості виховного процесу;
  • дотримання принципів системності, безперервності, єдності історичного, національного та загальнолюдського у вихованні, розвитку національної свідомості, прищеплення любові до свого народу, поваги до його культури, традицій, звичаїв, гармонія родинного та суспільного виховання.

Виховна робота методичного кабінету повинна бути спрямована на формування професійних якостей сучасного спеціаліста як людини, особистості, розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення їх до різноманітної діяльності за інтересами. 

Виходячи з вищесказаного, наказую :

1.Дирекції навчальних та позашкільних закладів:

1.1.  Тримати на контролі питання виховання шкільної молоді.

1.2.Проводити аналіз виховної роботи навчального закладу за минулий навчальний рік та чітко визначати виховні завдання на поточний навчальний рік.

1.3.Питання різних напрямків виховної роботи заслуховувати на засіданнях педагогічної ради школи.

2.Заступникам директорів з виховної роботи:

2.1.Розглядати питання про стан  виконання  виховної програми школи на засіданнях методоб’єднання класних керівників.

2.2.Впроваджувати у виховний процес інноваційні форми та методи роботи.

2.3.Брати активну участь в роботі районного методоб’єднання заступників директорів з виховної роботи.

2.4.Впроваджувати діагностичні методики як основну форму моніторингу виховної роботи .

3.Класним керівникам:

3.1.З метою постійного підвищення професійного рівня педагога-виховника брати участь в роботі районного методоб’єднання класних керівників.

3.2.Визначати головні завдання виховної роботи з класним колективом на основі поглибленого аналізу стану виховної роботи в класі за минулий навчальний рік.

3.3.Планувати та проводити виховну роботу з класом на основі виховної програми школи.

4.Педагогам-організаторам:

4.1.Сприяти розвиткові творчих здібностей школярів через залучення їх до роботи в гуртках, студіях, секціях.

4.2.Проводити діяльність з координації функціонування дитячих та юнацьких громадських  організацій у школі та поза нею, надавати допомогу в організації учнівського самоврядування.

4.3.Надавати допомогу в проведенні шкільної організаційно-масової та  культурно-освітньої виховної роботи.

4.4.Залучати дітей та підлітків до позашкільної та позаурочної діяльності.

4.5.Впроваджувати інноваційні підходи до виховної роботи педагога-організатора.

Завідувач відділу освіти                                  М.Кропивницький

 

    

 

Категорія: Нормативно правова база | Додав: turka20
Переглядів: 765 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz