Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Вітаємо!!! |
|
|
Свята та події |
|
|
Фото з галереї |
|
|
Новини освіти |
|
|
Календар |
|
|
Наше опитування |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Block title |
Сьогодні іменниників немає
|
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 132 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 13 14 » |
Мета:
- Виявити активність учнів у виховних справах по формуванню ціннісного ставлення до сім’ї та оточуючих.
- Внести зміни в планування роботи класних керівників.
- Популяризувати кращий досвід класних керівників згідно з даним напрямком.
- Спланувати більш ефективну співпрацю з учнями та батьками.
- Удосконалити роботу школи з церквою, батьками та громадою села.
- Проаналізувати результати спільної роботи класних керівників з учнівським та батьківським колективом.
- Виховувати почуття милосердя, доброзичливості до сім’ї та оточуючих.
Ключові запитання самооцінювання: |
Звіт
евалюації Нижньовисоцького НВК в ділянці стану правової культури учнів.
Планування евалюації
Анкета для учнів «Чи знаю я свої права?»
|
роект оцінювання формування національної свідомості та самосвідомості учнів у навчально-виховній системі
Турківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Мета:
- Продовжити оцінювання ефективності виховної роботи у ділянці формування національної свідомості та самосвідомості учнів;
- отримати нові висновки, корисні для подальшого планування виховної діяльності.
Ключові запитання:
- Наскільки досягнуті результати формування національної свідомості учнів відповідають очікуваним?
- Чи сприятливі шкільні умови для формування національної свідомості та самосвідомості учнів?
- Що зроблено для досягнення гармонії школи, сім’ї, громади у питанні формування національної свідомості та самосвідомості школярів?
Звіт
про результати евалюації |
Мета: провести оцінювання поведінки та позиції класних керівників 5-9 класів стосовно учнів.
Ключові запитання:
1.Наскільки ефективною є співпраця класних керівників з учнями.
2.Визначити ставлення класних керівників до учнів та учнів до своїх керівників. |
ЦІНЮЮЧИЙ ЗВІТ ЕВАЛЮАЦІЇ ВИХОВНОЇ ПРОГРАМИ ШУМ’ЯЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗМІС
Предмет оцінки: стан національно-патріотичного напрямку виховання в школі.
Мотивація:
- Показати свої досягнення в національно-патріотичному напрямі виховання;
- Показати роботу класних керівників, вчителів-предметників, педагога-організатора в даному напрямі виховання;
- Самооцінювання .
Цілі евалюації: |
План
Вступ
- Предмет та мета оцінювання
- Стислий опис методики дослідження
- Аналіз результатів дослідження
- Висновки та пропозиції
|
Проект евалюації шкільної програми виховання Боберківського НВК Турківського району
Предмет дослідження: Виховні справи національно - патріотичного напрямку в 8-11 класах
Цілі дослідження:
- зібрати інформацію про стан національного виховання .
- оцінити плани та проведені навчальні і виховні справи на відповідність потребам шкільної спільноти і вимогам нормативних документів, при потребі, відкоригувати плани класних керівників та шкільну програму виховання.
- виявити ставлення учнів та батьків до організації національного виховання
- виявити проблеми у роботі з даного напрямку та знайти методи розв’язання проблем;
|
|
|