Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Вітаємо!!! |
|
|
Свята та події |
|
|
Фото з галереї |
|
|
Новини освіти |
|
|
Календар |
|
|
Наше опитування |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Block title |
Сьогодні іменниників немає
|
|
|
У категорії матеріалів: 1 Показано матеріалів: 1-1 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Метою Національної стратегії розвитку освіти на наступне десятиріччя є:
підвищення доступності якісної, конкурентоспроможної освіти для громадян України відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина;
забезпечення особистісного розвитку людини згідно з її індивідуальними задатками, здібностями, потребами на основі навчання упродовж життя.
1.2. Стратегічні напрями розвитку освіти
Стратегія розвитку національної системи освіти має формуватись адекватно сучасним інтеграційним і глобалізаційним процесам, вимогам переходу до постіндустріальної цивілізації, чим забезпечити стійкий рух і розвиток України в першій половині ХХІ століття, інтегрування національної системи освіти у європейський і світовий освітній простір.
Ключовими напрямами державної освітньої політики мають стати:
реформування системи освіти на основі філософії «людиноцентризму» як стратегії національної освіти;
оновлення законодавчo-нормативної бази системи освіти, адекватної вимогам часу;
модернізація структури, змісту й організації освіти на засадах компетентнісного підходу, переорієнтації змісту освіти на цілі сталого розвитку;
створення і забезпечення можливостей для реалізації різноманітних освітніх моделей, навчальних закладів різних типів і форм власності, різноманітних форм та засобів отримання освіти;
побудова ефективної системи національного виховання, розвитку і соціалізації дітей та молоді;
забезпечення доступності та неперервності освіти впродовж життя;
формування здоров’язбережного середовища, екологізації освіти, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу;
розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті, підвищення якості освіти на інноваційній основі;
інформатизація освіти, удосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки;
забезпечення національного моніторингу системи освіти;
підвищення соціального статусу педагогів;
створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти. |
|
|