Мета:
- Виявити активність учнів у виховних справах по формуванню ціннісного ставлення до сім’ї та оточуючих.
- Внести зміни в планування роботи класних керівників.
- Популяризувати кращий досвід класних керівників згідно з даним напрямком.
- Спланувати більш ефективну співпрацю з учнями та батьками.
- Удосконалити роботу школи з церквою, батьками та громадою села.
- Проаналізувати результати спільної роботи класних керівників з учнівським та батьківським колективом.
- Виховувати почуття милосердя, доброзичливості до сім’ї та оточуючих.
Ключові запитання самооцінювання:
- Наскільки визначені програмою завдання по формуванню ціннісного ставлення до сім’ї та оточуючих співпадають з потребами шкільної спільноти?
- В якій мірі навчальна та позанавчальна робота відповідають очікуванням шкільної спільноти та громади села за даним напрямком?
- Які методичні прийоми в нормі шкільного виховання мають вплив на формування сімейних цінностей учнів?
- Яка участь батьків у роботі за даним напрямком виховання?
|