ХАЩІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
ВИХОВНА ПРОГРАМА
Місія школи: виховувати здорового, творчого, ініціативного, духовного та інтелектуального громадянина України, який шанує національні звичаї, традиції та обряди.
Учні очікують від школи:
1.Поваги до їх особистості.
2.Допомоги у вирішенні їхніх проблем.
3.Сприяння їхній творчій та пошуковій діяльності.
4.Організації екскурсій та походів.
5.Організації різноманітних заходів та вечорів.
Батьки очікують від школи:
1.Ставлення до дитини, як до найвищої цінності.
2.Всебічного розвитку дитини через володіння рідною мовою, набуття знань про рідний край (село). 3.Прищеплення знань і вмінь турботи про здоров'я учнів.
4.Виховання у дітей народної самосвідомості й національного характеру.
5.Підготовка дітей до самостійного життя.
6.Одержання дитиною найкращих знань.
Вчителі очікують від учнів:
1.Бажання вчитися, виробляти навички самоосвіти.
2.Гідної поведінки, яка буде базуватися на моральних та християнських цінностях.
3.Активності у навчанні, у житті школи та класу.
4.Піклування про здоровий спосіб життя.
5.Почуття відповідальності за національну скарбницю, історичну пам'ять нашого народу.
Вчителі очікують від батьків:
1.Активної участі батьків у житті школи, класу.
2.Зацікавлення досягненнями та потребами дитини.
3.Участі у роботі учнівського самоврядування.
4.Допомоги у вирішенні поточних потреб школи.
5.Сприяння пошукової роботи дітей у дослідженні історії рідного краю (села).
ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 1.Формувати у дітей фізичний розвиток особистості та прищеплювати навички здорового способу життя.
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 1а. Проводити профілактику шкідливих звичок.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Фізичне виховання
|
1.Розкрити і провести виховні години на тему: «Як подолати шкідливі звички?»
|
Вчитель ОЗ; класні керівники;
|
Вересень
|
Папір, ксерокс, комп’ютер;
|
Матеріали виховних годин;класні газети;
|
|
2.Провести конкурс плакатів, малюнків.
|
Педагог-організатор;
|
Протягом року
|
Ватман, канцтовари, малюнки;
|
Нагородження переможців грамотами, подяками;
|
|
3.Організувати семінари з участю лікарів, місцевих фельдшерів
|
Педагог-організатор; класні керівники;
|
Протягом року
|
Плакати, малюнки;
|
Матеріали семінарів, кількість учасників;
|
|
4.Організувати просвітницьку роботу з батьками.
|
Класні керівники; ЗНВР;
|
Протягом року
|
Папір, ручка, ксерокс.
|
Класні газети, пам’ятки для батьків.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 1б. Пропагувати здоровий спосіб життя
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Фізичне виховання
|
1.Виховна година «Здоровим бути модно»; «В здоровому тілі – здоровий дух»
|
Учні 1-9 класів; класні керівники; класоводи;
|
Жовтень
|
Прислів’я про здоров’я, плакати, ручка, папір;
|
Матеріали виховних годин;
|
|
2.Оцінити стан здоров’я учнів школи
|
Класні керівники, медичні працівники;
|
Вересень
|
Папір, ручка;
|
Створити картотеку індивідуальних карток здоров’я учнів;
|
|
3.Запровадити ранкову гімнастику
|
Учні 1-9 класів; класні керівники; вчителі фізичного виховання;
|
Протягом року
|
Приміщення;
|
Щоденно проводити ранкову гімнастику;
|
|
4.Проводити спортивне свято «Ми спортивна сім’я» та різні змагання
|
Класні керівники; педагог-організатор; Учні 1-9 класів;
|
Протягом року
|
Приміщення для змагань;
|
Нагородження переможців грамотами, подяками;
|
|
5.Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.
|
Вчитель ОЗ; класні керівники;
|
Жовтень-квітень
|
Папір, ксерокс;
|
Сценарії бесід, шкільна газета.
|
ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 2. Виховувати повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України, розвивати почуття доброти, милосердя.
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2а. Проводити профілактику правопорушень.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Правове виховання
|
1.Виховна година «Закон і права»;
|
Учні 1-9 класів; класні керівники; класоводи; вчителі права;
|
Вересень-листопад;
|
Папір, ручка ксерокс;
|
Матеріали виховних годин;
|
|
2.Організувати зустріч з працівниками міліції;
|
Класні керівники, Учні 1-9 класів; педагог-організатор;
|
Грудень;
|
Плакати, малюнки. Газети, запрошення;
|
Матеріали зустрічей;
|
|
3.Провести зустріч з батьками і обговорити тему «Сім’я – простір без насильства»;
|
Учні 1-9 класів; класні керівники; педагог-організатор;
|
Лютий;
|
Папір, ручка ксерокс, фотоапарат;
|
Матеріали зустрічей, фотографії;
|
|
4.Провести тиждень правових знань «Я і мої права»;
|
Учні 1-9 класів; педагог-організатор;
|
Листопад;
|
Сценарій, ручка, папір;
|
Кількість учасників 90 %;
|
|
5.Виховні години: «Служби охорони порядку»; «Будь уважним на дорозі».
|
Вчитель ОЗ; учні 2-9 класів.
|
Грудень-січень.
|
Плакати, малюнки, фотоапарат.
|
Сценарії виховних заходів, фотографії.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2б. Долучитися до того, щоб не було прогулів на уроках.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Правове виховання
|
1.Зібрати матеріали про відвідування учнями школи;
|
Учнівське самоврядування, класні керівники; класоводи;
|
Протягом року;
|
Щоденник відвідування;
|
Зведена таблиця;
|
|
2.Рейдперевірка відвідування учнями школи;
|
Дирекція;
|
1 раз в тиждень;
|
Папір, ручка, зошит;
|
Анкети для дітей та батьків;
|
|
3.Випуск шкільної стінгазети;
|
Міністри культури; педагог-організатор;
|
2 рази в семестр;
|
Ватман, канцтовари;
|
Шкільна газета;
|
|
4.Індивідуальна бесіда з батьками «Прогулювання уроків – перший крок до правопорушень»;
|
Класні керівники;
|
Протягом року;
|
Ручка, папір;
|
Пропозиції батьків та рекомендації;
|
|
5.Відвідування учнів вдома.
|
ЗНВР, класні керівники; педагог-організатор.
|
Протягом року;
|
|
Звіт про відвідування учнів вдома.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2в. Виховувати почуття милосердя, доброзичливості, людяності.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Духовно-моральне виховання
|
1.Розробити і провести виховні години «Добро і зло», «Життя прожити не поле перейти»;
|
Педагог-організатор, вчитель християнської етики, учні 1-9 класів;
|
Жовтень;
|
Папір, ручка;
|
Сценарії виховних годин;
|
|
2.Упорядкування дворів людей похилого віку;
|
Класні керівники, учні 7-9 класів, педагог-організатор;
|
Перед релігійними святами;
|
Робочий одяг, господарські інструменти;
|
Звіт;
|
|
3.Привітання одиноких людей з Новим роком та Різдвом Христовим;
|
Міністри культури; педагог-організатор;
|
Грудень-січень;
|
Листівки, ручка;
|
Звіт;
|
|
4.Захід-допомога «Великодній кошик»;
|
Класні керівники, класоводи, учні 1-5 класів;
|
Квітень-травень;
|
Ручка, папір;
|
Звіт;
|
|
5.Провести дитячий ранок «Святий та добрий Миколай».
|
Учні 4-9 класів, класні керівники; педагог-організатор.
|
Грудень;
|
Папір, ручка, костюми;
|
Сценарій.
|
ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 3. Розвивати молоду, ініціативну особистість, виховувати свідомих українців.
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3а. Удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Громадсько-патріотичне виховання
|
1.Провести вибори до учнівського парламенту та скласти план роботи;
|
Учні школи, педагог-організатор;
|
Вересень;
|
Папір, ручка ксерокс;
|
План роботи. стенд;
|
|
2.Організувати традиційні шкільні свята:
- Перший дзвоник;
- День Вчителя;
- Свято Осені;
- Новий рік;
- Шевченківські дні;
- Свято Валентина;
- Свято Матері;
- Останній Дзвінок;
- Випускний вечір;
|
Голова учнівського самоврядування, міністри культури; педагог-організатор;
|
Протягом року;
|
Плакати, канцтовари, ксерокс, фотоапарат, призи;
|
Сценарії свят, фотографії, шкільні та класні газети;
|
Розумове виховання
|
3.Брати участь у районних конкурсах, олімпіадах, фестивалях;
|
Учнівське самоврядування; педагог-організатор;
|
Протягом року;
|
Зошит, ручка, українські костюми;
|
Фотографії виступу;
|
|
4. Спланувати та забезпечити дозвілля школярів під час літніх канікул.
|
Педагог-організатор, голови міністерств.
|
Під час літніх канікул.
|
Плакати, малюнки, фотоапарат.
|
План роботи на літні канікули.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3б. Вивчати історію рідного села, школи.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Громадсько-патріотичне виховання
|
1.Зібрати архівні матеріали, свідчення старожилів про історію рідного села;
|
Учні школи, вчителі історії;
|
Протягом року;
|
Зошит, ручка відео;
|
Зібрані матеріали;
|
|
2.Зібрати розповіді про виникнення деяких пам’ятних місць;
|
Учні 5-9 класів, вчителі історії;
|
Протягом року;
|
Зошит, ручка;
|
Записи розповідей;
|
|
3.Впорядкування символічних могил у селах Хащів та Лопушанка, історичних місць на
г. Магура;
|
Учнівське самоврядування; класні керівники, батьки;
|
Протягом року;
|
Робочий одяг, господарські інструменти;
|
Звіт;
|
|
4. Провести історичну годину «Екскурсія стежками УПА»;
|
Педагог-організатор, вчитель музики, учні 1-9 класів;
|
Жовтень;
|
Сценарій, ручка, папір, ксерокс;
|
Розробка історичної години;
|
|
5.Провести лінійку-реквієм «Голодомор – біль і жах українського народу».
|
Вчителі історії, класні керівники, класоводи.
|
Листопад.
|
Вишитий рушник, хліб, скатертина, стіл.
|
Сценарій лінійки.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3в. Виховувати любов до рідної мови, національних традицій, звичаїв, обрядів.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Громадсько-патріотичне виховання
|
1.Виховна година «Наша мова солов’їна»;
|
Учні4-7 класів, вчителі української мови;
|
Листопад;
|
Сценарій, ручка, папір, ксерокс;
|
Сценарії виховної години;
|
|
2.Вікторина між класами «Я люблю Україну»;
|
Учні 8-9 класів, педагог-організатор;
|
Лютий;
|
Пошук різних запитань та конкурсів;
|
Розробка вікторини;
|
|
3.Конкурс вертепів;
|
Учні 5-9 класів, вчитель християнської етики;
|
Грудень-січень;
|
Приміщення, костюми, фотоапарат;
|
Фотографії, нагородження переможців грамотами та подяками;
|
|
4. Народознавча розвідка «Звичаї та обряди рідного села та краю»;
|
Всі учні школи;
|
Протягом року;
|
Зошит, ручка;
|
Записи свідчень старожилів;
|
|
5.Конкурс писанок.
|
Учні 1-4 класів, класоводи.
|
Квітень-травень.
|
Вишитий рушник, хліб, скатертина, стіл.
|
Сценарій лінійки.
|
КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3г. Виховувати любов до природи та бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Напрям
|
Що слід зробити? (заходи)
|
Хто це виконує?
|
Терміни
|
Необхідні ресурси
|
Як перевірити чи досягнуто заплановане?
|
Екологічне та трудове виховання
|
1.Виховна година «Будь природі другом»;
|
Педагог-організатор, вчителі трудового навчання;
|
Вересень;
|
Папір, канцтовари;
|
Сценарії виховної години;
|
|
2.Озеленення шкільних приміщень;
|
Учні школи, вчитель біології;
|
Жовтень;
|
Живі квіти, вазони;
|
Звіт;
|
|
3.Організувати роботу з прибирання шкільного подвір’я, клумб;
|
Учні 1-9 класів, класоводи, класні керівники, педагог-організатор;
|
Протягом року;
|
Робочий одяг, господарські інструменти;
|
Звіт;
|
|
4. Акція «Посадіть деревце, посадіть квіточку»;
|
Учні 5-9 класів, вчитель біології;
|
Березень;
|
Насіння, саджанці, фотоапарат, знаряддя праці;
|
Звіт;
|
|
5.Загальношкільний суботник
|
Учнівський та педагогічний колективи;
|
Квітень;
|
Робочий одяг, господарські інструменти;
|
Звіт;
|
|
6. Екскурсія до лісу «Природа – рідний дім».
|
Учні 1-4 класів, класоводи.
|
Травень.
|
Одяг,взуття, аптечка, завдання, фотоапарат;
|
Фотографії, звіт.
|
|