Каталог файлів
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Виховні програми [70]
Планування освітніх округів [0]
Молодим педагогам [0]
Програми розвитку [0]
метод кабінет [1]
звіти про виконання [0]
НП база ПМПК [0]
Контакти [0]
Програми [48]
Діяльність [3]
Нормативно правова база [9]
Методичні рекомендації [1]
поради батькам [0]
Структура [0]
відділ освіти [0]
Пошук
Вітаємо!!!

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Пример

Пример

Пример

Фото з галереї
Новини освіти
Календар
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Сьогодні іменниників немає
Головна » Файли » Виховні програми

ХАЩІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ ВИХОВНА ПРОГРАМА
09.10.2014, 10:00

ХАЩІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ

ВИХОВНА ПРОГРАМА

Місія школи: виховувати здорового, творчого, ініціативного, духовного та інтелектуального  громадянина  України,  який  шанує  національні  звичаї, традиції  та  обряди.

 

Учні очікують від школи:

1.Поваги до їх особистості.                     

2.Допомоги у вирішенні їхніх проблем.           

3.Сприяння їхній творчій та пошуковій діяльності.                                                      

4.Організації екскурсій та походів.                   

5.Організації різноманітних заходів та вечорів.

Батьки очікують від школи:

1.Ставлення до дитини, як до найвищої цінності.                                                                        

2.Всебічного розвитку дитини через володіння рідною мовою, набуття знань про рідний край (село).                                                        3.Прищеплення знань і вмінь турботи про здоров'я учнів.                                                         

4.Виховання у дітей народної самосвідомості й національного характеру.                              

5.Підготовка дітей до самостійного життя.       

6.Одержання дитиною найкращих знань.

Вчителі очікують від учнів:

1.Бажання вчитися, виробляти навички самоосвіти.                                                                 

2.Гідної поведінки, яка буде базуватися на моральних та християнських цінностях.             

3.Активності у навчанні, у житті школи та класу.                                                                       

4.Піклування про здоровий спосіб життя.         

5.Почуття відповідальності за національну скарбницю, історичну пам'ять нашого народу.

Вчителі очікують від батьків:

1.Активної участі батьків у житті школи, класу.

2.Зацікавлення досягненнями та потребами дитини.                                                              

3.Участі у роботі учнівського самоврядування.

4.Допомоги у вирішенні поточних потреб школи.                                                               

5.Сприяння пошукової роботи дітей у дослідженні історії рідного краю (села).   

ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 1.Формувати у дітей фізичний розвиток особистості та прищеплювати навички здорового способу життя.

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 1а. Проводити профілактику шкідливих звичок.

 

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Фізичне виховання

1.Розкрити і провести виховні години на тему: «Як подолати шкідливі звички?»

Вчитель ОЗ; класні керівники;

Вересень

Папір, ксерокс, комп’ютер;

Матеріали виховних годин;класні газети;

 

2.Провести конкурс плакатів, малюнків.

Педагог-організатор;

Протягом року

Ватман, канцтовари, малюнки;

Нагородження переможців грамотами, подяками;

 

3.Організувати семінари з участю лікарів, місцевих фельдшерів

Педагог-організатор; класні керівники;

Протягом року

Плакати, малюнки;

Матеріали семінарів, кількість учасників;

 

4.Організувати просвітницьку роботу з батьками.

Класні керівники; ЗНВР;

Протягом року

Папір, ручка, ксерокс.

Класні газети, пам’ятки для батьків.

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 1б. Пропагувати здоровий спосіб життя

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Фізичне виховання

1.Виховна година «Здоровим бути модно»; «В здоровому тілі – здоровий дух»

Учні 1-9 класів; класні керівники; класоводи;

Жовтень

Прислів’я про здоров’я, плакати, ручка, папір;

Матеріали виховних годин;

 

2.Оцінити стан здоров’я учнів школи

Класні керівники, медичні працівники;

Вересень

Папір, ручка;

Створити картотеку індивідуальних карток здоров’я учнів;

 

3.Запровадити ранкову гімнастику

Учні 1-9 класів; класні керівники; вчителі фізичного виховання;

Протягом року

Приміщення;

Щоденно проводити ранкову гімнастику;

 

4.Проводити спортивне свято «Ми спортивна сім’я» та різні змагання

Класні керівники; педагог-організатор; Учні 1-9 класів;

Протягом року

Приміщення для змагань;

Нагородження переможців грамотами, подяками;

 

5.Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.

Вчитель ОЗ; класні керівники;

Жовтень-квітень

Папір, ксерокс;

Сценарії бесід, шкільна газета.

 

 

ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 2. Виховувати повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України, розвивати почуття доброти, милосердя.

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2а. Проводити профілактику правопорушень.

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Правове  виховання

1.Виховна година «Закон і права»;

Учні 1-9 класів; класні керівники; класоводи; вчителі права;

Вересень-листопад;

Папір, ручка ксерокс;

Матеріали виховних годин;

 

2.Організувати зустріч з працівниками міліції;

Класні керівники, Учні 1-9 класів; педагог-організатор;

Грудень;

Плакати, малюнки. Газети, запрошення;

Матеріали зустрічей;

 

3.Провести зустріч з батьками і обговорити тему «Сім’я – простір без насильства»;

Учні 1-9 класів; класні керівники; педагог-організатор;

Лютий;

Папір, ручка ксерокс, фотоапарат;

Матеріали зустрічей, фотографії;

 

4.Провести тиждень правових знань «Я і мої права»;

Учні 1-9 класів; педагог-організатор;

Листопад;

Сценарій, ручка, папір;

Кількість учасників 90 %;

 

5.Виховні години: «Служби охорони порядку»; «Будь уважним на дорозі».

Вчитель ОЗ; учні 2-9 класів.

Грудень-січень.

Плакати, малюнки, фотоапарат.

Сценарії виховних заходів, фотографії.

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2б. Долучитися до того, щоб не було прогулів на уроках.

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Правове  виховання

1.Зібрати матеріали про відвідування учнями школи;

Учнівське самоврядування, класні керівники; класоводи;

Протягом року;

Щоденник відвідування;

Зведена таблиця;

 

2.Рейдперевірка відвідування учнями школи;

Дирекція;

1 раз в тиждень;

Папір, ручка, зошит;

Анкети для дітей та батьків;

 

3.Випуск шкільної стінгазети;

Міністри культури; педагог-організатор;

2 рази в семестр;

Ватман, канцтовари;

Шкільна газета;

 

4.Індивідуальна бесіда з батьками «Прогулювання уроків – перший крок до правопорушень»;

Класні керівники;

Протягом року;

Ручка, папір;

Пропозиції батьків та рекомендації;

 

5.Відвідування учнів вдома.

ЗНВР, класні керівники; педагог-організатор.

Протягом року;

 

Звіт про відвідування учнів вдома.

 

 

 

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 2в. Виховувати почуття милосердя, доброзичливості, людяності.

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Духовно-моральне виховання

1.Розробити і провести виховні години «Добро і зло», «Життя прожити не поле перейти»;

Педагог-організатор, вчитель християнської етики, учні 1-9 класів;

Жовтень;

Папір, ручка;

Сценарії виховних годин;

 

2.Упорядкування дворів людей похилого віку;

Класні керівники, учні 7-9 класів, педагог-організатор;

Перед релігійними святами;

Робочий одяг, господарські інструменти;

Звіт;

 

3.Привітання одиноких людей з Новим роком та Різдвом Христовим;

Міністри культури; педагог-організатор;

Грудень-січень;

Листівки, ручка;

Звіт;

 

4.Захід-допомога «Великодній кошик»;

Класні керівники, класоводи, учні 1-5 класів;

Квітень-травень;

Ручка, папір;

Звіт;

 

5.Провести дитячий ранок «Святий та добрий Миколай».

Учні 4-9 класів, класні керівники; педагог-організатор.

Грудень;

Папір, ручка, костюми;

Сценарій.

 

ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: 3. Розвивати молоду, ініціативну особистість, виховувати свідомих українців.

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3а. Удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування.

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Громадсько-патріотичне виховання

1.Провести вибори до учнівського парламенту та скласти план роботи;

Учні школи, педагог-організатор;

Вересень;

Папір, ручка ксерокс;

План роботи. стенд;

 

2.Організувати традиційні шкільні свята:

  • Перший дзвоник;
  • День Вчителя;
  • Свято Осені;
  • Новий рік;
  • Шевченківські дні;
  • Свято Валентина;
  • Свято Матері;
  • Останній Дзвінок;
  • Випускний вечір;

Голова учнівського самоврядування, міністри культури; педагог-організатор;

Протягом року;

Плакати, канцтовари, ксерокс, фотоапарат, призи;

Сценарії свят, фотографії, шкільні та класні газети;

Розумове виховання

3.Брати участь у районних конкурсах, олімпіадах, фестивалях;

Учнівське самоврядування; педагог-організатор;

Протягом року;

Зошит, ручка, українські костюми;

Фотографії виступу;

 

4. Спланувати та забезпечити дозвілля школярів під час літніх канікул.

Педагог-організатор, голови міністерств.

Під час літніх канікул.

Плакати, малюнки, фотоапарат.

План роботи на літні канікули.

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3б. Вивчати історію рідного села, школи.

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Громадсько-патріотичне виховання

1.Зібрати архівні матеріали, свідчення старожилів про історію рідного села;

Учні школи, вчителі історії;

Протягом року;

Зошит, ручка відео;

Зібрані матеріали;

 

2.Зібрати розповіді про виникнення деяких пам’ятних місць;

Учні 5-9 класів, вчителі історії;

Протягом року;

Зошит, ручка;

Записи розповідей;

 

3.Впорядкування символічних могил у селах Хащів та Лопушанка, історичних місць на

г. Магура;

Учнівське самоврядування; класні керівники, батьки;

Протягом року;

Робочий одяг, господарські інструменти;

Звіт;

 

4. Провести історичну годину «Екскурсія стежками УПА»;

Педагог-організатор, вчитель музики, учні 1-9 класів;

Жовтень;

Сценарій, ручка, папір, ксерокс;

Розробка історичної години;

 

5.Провести лінійку-реквієм «Голодомор – біль і жах українського народу».

Вчителі історії, класні керівники, класоводи.

Листопад.

Вишитий рушник, хліб, скатертина, стіл.

Сценарій лінійки.

 

 

 

 

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3в. Виховувати любов до рідної мови, національних традицій, звичаїв, обрядів.

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Громадсько-патріотичне виховання

1.Виховна година «Наша мова солов’їна»;

Учні4-7 класів, вчителі української мови;

Листопад;

Сценарій, ручка, папір, ксерокс;

Сценарії виховної години;

 

2.Вікторина між класами «Я люблю Україну»;

Учні 8-9 класів, педагог-організатор;

Лютий;

Пошук різних запитань та конкурсів;

Розробка вікторини;

 

3.Конкурс вертепів;

Учні 5-9 класів, вчитель християнської етики;

Грудень-січень;

Приміщення, костюми, фотоапарат;

Фотографії, нагородження переможців грамотами та подяками;

 

4. Народознавча розвідка «Звичаї та обряди рідного села та краю»;

Всі учні школи;

Протягом року;

Зошит, ручка;

Записи свідчень старожилів;

 

5.Конкурс писанок.

Учні 1-4 класів, класоводи.

Квітень-травень.

Вишитий рушник, хліб, скатертина, стіл.

Сценарій лінійки.

 

 

 

 

 

 

 

КОНКРЕТНЕ ЗАВДАННЯ: 3г. Виховувати любов до природи та бережливого ставлення до навколишнього середовища.

 

Напрям

Що слід зробити? (заходи)

Хто це виконує?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Екологічне та трудове виховання

1.Виховна година «Будь природі другом»;

Педагог-організатор, вчителі трудового навчання;

Вересень;

Папір, канцтовари;

Сценарії виховної години;

 

2.Озеленення шкільних приміщень;

Учні школи, вчитель біології;

Жовтень;

Живі квіти, вазони;

Звіт;

 

3.Організувати роботу з прибирання шкільного подвір’я, клумб;

Учні 1-9 класів, класоводи, класні керівники, педагог-організатор;

Протягом року;

Робочий одяг, господарські інструменти;

Звіт;

 

4. Акція  «Посадіть деревце, посадіть квіточку»;

Учні 5-9 класів, вчитель біології;

Березень;

Насіння, саджанці, фотоапарат, знаряддя праці;

Звіт;

 

5.Загальношкільний суботник

Учнівський та педагогічний колективи;

Квітень;

Робочий одяг, господарські інструменти;

Звіт;

 

6. Екскурсія до лісу «Природа – рідний дім».

Учні 1-4 класів, класоводи.

Травень.

Одяг,взуття, аптечка, завдання, фотоапарат;

Фотографії, звіт.

 

Категорія: Виховні програми | Додав: turka20
Переглядів: 803 | Завантажень: 248 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz