НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧОГО, 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ Іноземна мова (Англійська) 1– 4 класи
Укладач: старший науковий співробітник, завідувач лабораторії логопедії, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Данілавічютє Е.А.
Пояснювальна записка
Мова – провідний інструмент об’єднання у контексті ідей «спільного європейського дому», що проголошено Радою Європи у сучасній концепції європейської освіти (Д. Мазурик). Мультилінгвальність виступає одним із головних маркерів сьогодення та передбачає оволодіння кожним європейцем декількома мовами. Посилення інтересу до вивчення іноземних мов продиктовано євроінтеграційними процесами, а також глобалізацією усіх сфер життя, що автоматично привертає особливу увагу до системи навчання іноземних мов у європейських країнах. Це оптимізує процес розробки сучасних концепцій та відповідного реформування системи опанування знань, умінь і навичок іншомовного спілкування, про що свідчить позитивний досвід зазначених країн. |